Post by franetbabgongfilt on Feb 9, 2022 2:18:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Локикрафт ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Локикрафт IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkt allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Локикрафт 2022 version ▞▞▞
Локикрафт Arkadne igre vqas
Beste game ooit omdat ik 5-sterren krijg, want als je de wifi uitschakelt, verschijnen er nog steeds foto's. Dit is net als Minicraft, maar anders heeft Pistons en je kunt dingen op het plakkerige pistonblok plaatsen en je krijgt daar een hendel de zuiger brengt het blok omhoog of moet ik zeggen plakkerige zuiger en als je de hendel naar beneden trekt, komt het blok naar beneden met de kleverige zuiger
Ik heb geprobeerd een van hun boten te gebruiken, gebruik ze nooit, je kunt ze niet besturen, ze drijven niet eens nauwelijks. Ik kan er niet eens op klimmen en ik haat het. Verwijder het en koop een andere of koop een andere, want gebruik nooit Loki-ambacht nooit. Ik had er zoveel problemen mee dat ik het vier keer moest verwijderen en opnieuw moest installeren
DIT SPEL IS ZO GEWELDIG!!! IK HOU VAN HOE HET NET ALS MINCRAFT IS, PLS FIX DE CHAT BUBBLES WANNEER IK IN DE SPEL WIL praten IK KAN ER NIET OP DRUKKEN, EN KUNT U EEN SKIN MAKEN DING DIE IK NIET IN EEN HUID KAN ZETTEN, EN HET LAAT ME NIET IN DE HEMEL BOUWEN ENEN HOEWEL IK EEN HEMELGOD WIL ZIJN, HERSTEL OOK DE SITOUATIE WANNEER JE RESPAWN IN OVERLEVINGSMODUS DIE JE VAN ONZE VOORRAAD NEEMT, LAAT ONS OOK SOMMIGE DINGEN IN DE OVERZICHT GEBRUIKEN, SOMMIGE DINGEN HET LAAT MIJ NIET toe, MAAR ZELFS MAAR IK HOU VAN DIT SPEL!!!
Dit spel is oké. Ik zou niet proberen een spel te maken dat gerelateerd is aan Minecraft, omdat het voelt alsof je Mojang kopieert. Het is een goede game omdat het gratis is, maar ik zie niet in waarom je niet gewoon Minecraft kunt kopen voor slechts $ 7,00 met meer gamefuncties.
Dit spel is goed, maar het blijft mijn hele wereld verwijderen binnen 2 minuten nadat ik het heb gemaakt! Los dit op en misschien verander ik mijn beoordeling.
Meh, het is een beetje zoals de andere gratis knock-offs. Je speelt het als je het leuk vindt, je verveelt je en speelt het nooit meer op dezelfde oude route. Ik wed dat er betere games zijn en ik wed dat er slechtere games zijn, ik zit hier tussenin.
Het is een soort van minecraft
Dit probeert een bug in mijn laptop te planten. Elke keer als ik het open, zegt het dat Lokicraft niet reageert en mijn hele laptop crasht. Mijn scherm is vastgelopen en niets werkt. Ik kan niet vliegen in de creatieve modus en ik kan niet lopen in de overlevingsmodus. Ik kan eigenlijk helemaal niets doen en Lokicraft reageert gewoon niet meer. Corrigeer alstublieft.
Toen ik dingen aan het bouwen was, was de kick van de buddy-advertentie verschenen. Updates: Na elke advertentie die ik bekeek, begon het spel niet meer goed te werken. Updates 2: In het midden van het spel nemen ze me mee naar YouTube, wat mijn spel in de war brengt.
Ik klik er op en dan ga je terug naar je pagina ik heb het wel 100 keer variatie maar nu heb ik hem verwijderd 😡😡😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠
Ernstig? Je gaat gewoon Minecraft rippen en niet eens de moeite nemen om originele inhoud te maken? De geluiden zijn afkomstig uit Minecraft en de schermafbeeldingen zijn gewoon Minecraft met een slecht textuurpakket. Niet alleen dat, je probeert er ook geld mee te verdienen door advertenties te plaatsen. Verwijs in ieder geval naar het originele spel waarvan je letterlijk bestanden hebt gestolen.
Sky16
Piano Music Go-Juegos de Piano Música yov
Welnu, wanneer een advertentie verschijnt en het me naar het back-to-game-ding brengt, bevriest het en moet ik zo vaak opnieuw deelnemen aan het spel.
Deze game is leuk, maar te veel toevoegen en ik wil dat je de axolotl toevoegt en de elytra en enderparels en het oog van ender toevoegt en dan het eindportaal laat spawnen deze keer wanneer ik probeer het eindportaal te maken. Ik was vergeten dat je enderparels nodig had en eye of ender en jullie hebben het niet en voeg de tryden toe
Het is best wel leuk en gezellig wat niet zo leuk is dat er spinnen zijn.
Niet leuk
Zombies kille Is leuk
Loopt telkens enorm
Heel stom je kan bijna niet sturen en het is ook moeilijk om te bouwen
LEUK OM TE SPELEN
Download Block Craft 3D apk 2.13.42 for Android. Veel plezier met het bouwen van je stad in dit 3D-simulatiespel!
Mijn god.. dit is zo goed!! Man, ik had nog nooit een game zoals minecraft gezien en wauw, dit verbaast me, het enige dat een beetje klote is, zijn de advertenties, maar al met al is het een geweldige game! Ga zo door.
wauw het is leuk☺
Je zou voor nu echt een nieuwe update moeten plaatsen, zou je eigenlijk een ander soort portal-mod in dit spel kunnen maken, want ik moet echt naar de tempel, maar ik wil dat je geen mixer plaatst Het heeft geen drukpunt als je eenmaal valt door het gat omdat het drukpunt de tempel zelfvernietigt, zoals een gek zou kunnen sterven als je eigen creatieve modus Ik bedoel niet op creatieve modus, ik bedoel op overleven 😂
Ik vind het gewoon een leuk spel! Maar voor andere mensen niet zo veel... Dus waarom ik 3 sterren plaats omdat ik denk dat het een beetje nodig heeft, en een paar kleine reparaties... Bedankt...
Minecraft Afzetten. Hetzelfde titelscherm, bedieningselementen en geluiden. Eigenlijk gewoon Minecraft, maar met een heel slecht en onaangenaam textuurpakket. Steun het echte spel, verspil je tijd niet met deze onzin.
De game is goed en voelt net als minecraft, een probleem is dat het geen explosies of een bepaald aantal CPU's tegelijk aankan en als je te ver graaft, val je eindeloos (als dat gebeurt, zou je gewoon moeten sterven nadat je een paar seconden of er moet een gesteentelaag zijn). En er mogen geen advertenties worden weergegeven in onstabiele grotten of in water of in gebieden met vijanden, omdat hierdoor een speler kan overlijden. Advertenties mogen alleen worden afgespeeld terwijl de speler naar de slaapstand gaat of het menu.
Download Локикрафт geupdate versie APK voor Android
یتیثث
Minecraft-download. Om Minecraft naar uw iPhone en Android te downloaden, doet u het volgende: Ga naar de Play Store of de App Store en ga
dit spel is zo leuk ik heb het nog nooit gespeeld in mijn rondetijd 7 en het is goedkoop echt echt echt echt echt echt nep nep nep het ben ik de seks beweegt verkeerd en zo, maar ik ben gewoon een kleine taart ik weet hoe om iemand dit speelgoed te laten nemen, hou ik niet ook van jou persoon die deze dag heeft gemaakt Ik hoop dat we een gelukkig leven hebben onbeschaamdheid Ik speel graag verschillende soorten games op mijn computer dat is echt leuk om Minecraft-spel te spelen, maar ik hou van dit ding, het is zo veel plezier en
Ik stapte op het paard en het liet me niet uitstappen daarom geef ik het een beoordeling met één ster dit spel is goed om de andere redenen, maar andere redenen waarom dit spel verschrikkelijk is, koop dit spel niet als je wilt om op de pony te rijden want je kunt er niet vanaf komen het is letterlijk onmogelijk je kunt niet je zit er letterlijk aan vast daarom moest ik mijn hele spel verwijderen krijg dat spel nooit
smerig spel
OKUL
Crasht veel, de advertentie bovenaan het scherm blokkeert de honger- en gezondheidsbalk. En nu kun je dingen niet slaan waarvoor je een zwaard nodig hebt, maar mobs kunnen altijd aanvallen. Zombievarkens vallen aan zonder dat je ze raakt. Bewerken: al mijn werelden verloren voor een update die het spel erger maakte. Je kunt zaden invoeren, maar ze zullen niet werken. Graphics zijn erger dan voorbij.
Leuk gemaakt
Eerst had ik geluk en had ik een huis en vond ik minstens 5 woestijntempels maar.....ik was verdwaald op zoek naar mijn weg naar huis....toen logde ik in om te zien dat mijn wereld niet geopend kan worden
Deze game is erg leuk, het enige dat ik zou willen oplossen, is dat de advertenties waardeloos zijn als je vecht en een advertentie opduikt en je sterft en soms kan ik het spel niet voortzetten en dan moet ik vertrekken en weer meedoen en het is klote als je dit soort dingen niet leuk vindt, denk ik dat ik deze game niet download als je een beginner bent voor minecraft, doe dat maar eh dat alles wat ik te zeggen heb, drie sterren voor mij
Het eerste wat deze app vraagt, is toestemming om je toestel te mogen zijn... Zou ik niet geven lol.