Post by franetbabgongfilt on Feb 9, 2022 2:55:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pocket Ants: Colony Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pocket Ants: Colony Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ Pocket Ants: Colony Simulator 2022 version ▞▞▞
Så langt interessant spill. Som de andre anmeldelsene blir det kjedelig å se maurene dine samle blader hele dagen lol. Jeg er ikke sikker på om det er en feil (ordspill), men når jeg tar med "insekt"-vennene mine til kamp, angriper de ikke, og når de gjør det tilfeldig. Venter de bare til alle soldatene mine dør og bare står der med et spørsmålstegn på hva de skal gjøre??
Det er et interessant spill. SimAnt-dagene mine gjorde det vanskelig å prøve det ut. Det ligner på at du kontrollerer en maur og hjelper reiret til å bli sterkere, men dessverre mislykkes det på alle andre måter. Har potensial, men trenger så mye mer. PS: Det er bortkastet tid når du må fortsette å velge ressurser. Det skal skje automatisk.Når kolonien din blir så stor, er det bare jeg å løpe rundt og fortelle reiret hvilket blad de skal samle.
Dette spillet er i beta. Kontrollene er ikke godt utført. Konseptet er forvirrende. Jeg er en maur som kontrollerer andre maur. Jeg synes matdelen som mater dronningen bør fjernes helt. la spillet spille være at du samler eller slår andre maur for mat eller kjemper mot andre maurkolonier for kontroll over brettet. Det forenkler spillingen, noe som fortsatt ville vært morsomt å prøve å samle nok maur til å slå ut mot noen andre på brettet. Min oppmerksomhet er for mye fokusert på kammermekanikk.
Det er ganske morsomt, men krever massevis av arbeid. Trenger alternativ for å være soldat. Trenger dårlig basetilpasning. Trenger et slags jordbruksaspekt. Trenger forskjellige arter av maur. Trenger evnen til å stjele fiendens egg og sånt. Trenger honningkrukker og flygende maur n ting. Bare et mer fullverdig kastesystem. Trenger grovfôrfangere da det er veldig kjedelig å finne mat. Trenger mange ting.
God start. Jeg har spilt i tre dager og har bare fått et stort insekt én gang, selv om det sa du får ett om dagen. Det vil også ha nytte av mer interessant terreng. Kanskje lage et alternativ med flere innganger?? På den måten kunne arbeidere ta den enkleste utgangen for å samles. Jeg synes også det bør være bladlus to ganger daglig i stedet for én gang. Eller bare mer action for de som vil spille i lengre tid. Spent på å se fremtidige oppdateringer.
Bra spill det har stort potensial, et problem jeg har er at jeg sitter fast på lasteskjermen etter en kamp, jeg vil også gjerne om Select-knappen var på høyre side (jeg bruker joystick-kontrollene) og også popup-alternativer var på høyre også muligens rett over velgerknappen hvis den var på høyre side, ville gjort spillingen på telefonen enklere, det er min tanke, fortsett med det gode arbeidet
Veldig morsomt spill. Starter raskt og underholdende.Etter at du har gjort alt du kan på en dag er det ingenting å gjøre enn å høste. Dette ville ikke være noe problem bortsett fra at du må være aktivt med i spillet for at maurene dine skal fungere. Spillet fryser noen ganger når du kommer tilbake fra en kamp. Grunnen til 2 stjerner er omg dreper det batteriet ditt. Hva krever at den bruker så mye. Det tok telefonen min til 0 på 3 timer, og jeg har en s10+. 3500mA gått på et spill som burde ha minimum drenering.
Elsker det! Får mer tid til å lage fantastiske oppdateringer, og det vil bli fantastisk. Men jeg vil gjerne slå av lyden. Alternativet fungerer ikke. Også flere ting å gjøre, å vente på at en koloni skal dukke opp eller en gigantisk fiende tar evigheter. Og også ledig tid. Jeg burde ikke måtte sitte der og vente med å samle inn ressurser. Når jeg går ut av spillet, bør maurene fortsette
Spillet er morsomt. Jeg vet at det fortsatt er et arbeid som pågår, men det er noen problemer med at arbeidsmaurene følger instruksjonene deres. Jeg har for tiden 18 arbeidsmaur. De fleste av dem er ment å trekke blader fra lageret for å bli til mat, men de løper bare rundt like utenfor maurtuen. Jeg hadde også et problem mens jeg oppgraderte en seksjon. Oppgraderingen stoppet på 8 sekunder og ville ikke fullføres.
Ærlig talt, IDK hvis det bare er meg, men jeg skulle ønske at jeg ikke trengte å være AKTIVT logget inn i spillet for at tiden skal gå videre eller at maurene mine skal få tak i noe... Hvorfor er det sånn når jeg oppgraderer maurbakken min , tiden fortsetter, men når det kommer til at rødmaur gjenoppstår skjer nada med mindre jeg har appen åpen? Hvis dette ikke var tilfelle, ville spillet vært utrolig morsommere.
미니특공대 월드 Arkada hgm
Jeg må endre den til 1 stjerne etter å ha mistet fremgang 3 ganger til. Det er ikke oppført som en beta (selv om det står det på listeskjermen), så denne typen feil burde ikke eksistere. Sier ikke at de ikke kan annet enn å ha en så spillbrytende som å miste fremgang i en liveversjon er latterlig.
Spillet er flott. Tar ikke for mye sliping, føles polert. Det eneste problemet er at det er en feil i den nåværende versjonen som urettmessig utestenger spillere. Støtte anbefales Jeg laster ned den tidligere versjonen til den er ryddet ut. Bra spill, god teknisk støtte og kundeservice. Jeg sendte dem en e-post om den urettmessige forbudet, og de svarte innen 5 minutter
Bra spill. Tips og anmeldelse: -Jeg la merke til at musikkkontrollknappen ikke ser ut til å reagere umiddelbart. -Uansett hvor mange maur jeg har som samler mat og konverterer mat til sopp, ser det alltid ut til at en av de to aktivitetene vil være drastisk tregere enn den andre hvis jeg kjører dem samtidig. -Jeg tror et godt forslag ville være å legge til "bier" i spillet -Jeg tror det vil være en god idé om du fikk lov til å fange maur, ressurser eller få en ressursbonus fra conquer
Jeg ville satt 5 stjerner, men problemet er at honningduggoppgraderingene er for dyre, og jeg tror virkelig ikke folk vil kaste bort penger på edelstener for å bruke dem på bladlusfarmer, og det er litt irriterende at maurene som bærer bladlus dør veldig raskt på grunn av at de sprer seg. Det er et bra spill bortsett fra det. Også mengden kroppsdeler som trengs for å oppgradere slaverikammeret er litt for mye. Men bortsett fra det er dette et ganske bra spill.
jeg elsker maur i dette spillet får meg til å ha lyst på en maur. Dette spillet er veldig morsomt i de røde maurene er så vanskelige å ta ned kan du også legge til en funksjon der de røde maurene kommer for å angripe deg
Så langt er spillet ganske morsomt, men herregud er autolagringene sjelden. Jeg forlater spillet og mister 10 minutters fremgang. Dette spillet tillater heller ikke tilpasning for basen din. da jeg gikk inn var det det jeg lette etter, men det var ikke det jeg fikk. Edit: Hyggelig å se at utviklerne er ganske aktive og løser problemer, siden min store klage ikke lenger er et problem. På grunn av dette har jeg økt anmeldelsen min til 4 stjerner.
Jeg liker virkelig dette spillet! Det er morsomt og ganske enkelt å spille. Men det eneste problemet mitt er at det blir kjedelig etter at du dreper rødmaurene og bladlusfarmene, fordi de tilbakestilles først etter 24 timer. Soldatene er betydelig tregere enn meg, så jeg blir superenkelt hoppet av de røde soldatene eller skapningene. Hvis jeg dør, løper de tilbake til redet og går i oppløsning, så jeg må vente på dem igjen.. Tidsbegrensningene på spillerkampene gjør det veldig vanskelig å komme til dronningen og gjøre det jeg trenger å gjøre. Fortsatt moro!
Jeg elsker virkelig dette spillet, på grunn av musikken høres det pikselert ut og det er som et veldig gammelt arkadespill, og jeg sprenger musikken kl. 02.00 som "YEAH THIS IS MY JAM!!" Jeg elsker også hvor kult det er fordi du får bygge opp din egen maurhær og gå mot andre spillere, men grunnen til at jeg ga dette spillet 4 stjerner er fordi jeg synes dere burde legge til mer land og flere insekter og skapninger fordi det bare er et par fiender som bladlussoldatene osv. legg til mer land nord og vest, vær så snill (•‿•)
Veldig gøy, mye sliping å gjøre. Det ville imidlertid vært morsomt å ha evnen til å ha allierte. Som om du går utenfor territoriet ditt og besøker vennene dine. En global ville også vært kul, så jeg kan legge til folk for å gjøre denne funksjonen fantastisk. Selvfølgelig kan allierte ikke angripe deg, ellers vil de bryte et diplomati og vil være et stort mål for andre å angripe. Det er det beste jeg har, vær så snill å få det til
Har akkurat begynt å spille med over og time og en halv. Spillet krasjer da tilfeldig, men ikke så farlig, bare start på nytt ikke sant? Vel, lastet inn i spillet og innså at jeg nettopp mistet over en times fremgang. Sparesystemet er søppel, enten det eller så vil de virkelig at du skal betale for edelstener. Men jeg skal avinstallere spillet og IKKE anbefale det. I hvert fall til den er ute av betastadiet. Må være forferdelig for de som betaler for edelstener og får satt tilbake timer med fremgang. Null stjerner for å legge ut betasøppel.
Spillet er morsomt å spille, og det er en god tidsmorder. Jeg vil foreslå å legge til flere fiender rundt på kartet og gjøre det slik at fiendene gjenoppstår raskere enn 24 timer. Jeg vil også foreslå å legge til i en bølgemodus for noe annet å gjøre. Jeg synes det burde være en måte å bringe hele hæren rundt på kartet på i stedet for bare 10. Til slutt tror jeg at du bør kunne samle ressurser på omtrent 25 % slik at du ikke trenger å være med i spillet hele tiden.
Har virkelig gledet meg over betaen så langt. Jeg har en liste over ting jeg vil like å se lagt til spillet. Det viktigste er hvor lite fiender det er og hvor ofte det tar å tilbakestille. Kartet er for øyeblikket veldig tomt og når det er ryddet ut, bom. Ferdig i 24 timer. En annen lignende ting er at du nylig har lagt til en dag/natt-syklus. Hvis mulig, kan du gjøre det farligere å samle ressurser om natten? Jeg er ikke en stor pvp-person, så jeg vil gjerne ha mer solospillerinnhold lagt til i fremtiden. Takk
Supergøy, men jeg kan ikke gå inn på termittbasen og andre baser, ganske vanskelig, men bra spill
Pocket Ants: Colony Simulator Strategy ghj
Ganske grei for hva det er. Min største kritikk er kampen. Du må komme så nær fienden som den patetisk svake karakteren din at du kommer til å dø et par ganger når du gjør kampene bare for å få maurene dine til å angripe dem. Du kan enkelt doble eller tredoble rekkevidden der de automatisk angriper fiendtlige maur, eller angrepsknappen blir klikkbar. Den ene enkle endringen ville være en enorm kvalitetsforbedring.
1) Jeg liker virkelig dette spillet! Det er gøy å bare slappe av når du ikke har noe mer å gjøre! (Men jeg skulle ønske det var litt lettere å få tak i edelstener fordi jeg virkelig vil fargelegge maurene mine! Det ville vært sykt!) 2) Jeg synes også det ville vært kult å legge til i offline-samling kanskje? Men det bør gå sakte, så du kan ikke bare få fulle ressurser over natten, selvfølgelig. 3) Kunne brukt noen bedre oppdragsbelønninger, etter min mening. 4) Alt i alt et morsomt og avslappende spill! Takk for at du laget dette spillet, jeg liker det veldig godt!
Veldig vanedannende liten 'simulator'. Har noen feil, men har ikke prøvd oppdatering enda. Skulle gjerne sett å måtte finne ressurser ut å søke før de dukket opp på minikart. Mer tilfeldighet til rød maurbakke (både startsted og påfølgende bakker). Kanskje raskere tømme ressurser (blader og frøhauger). Ulike edderkopptyper tilfeldig. ...kan du se et tema med tilfeldig? Lol. Kanskje en meter for maurens helse og evne til å helbrede med dugg eller tid som går..men fortsatt et flott og morsomt spill!!
Fantastisk spill, men trenger litt forbedring. Det største problemet er innsamling av mat, eller mer spesifikt matforedlingsrommet. Hvorfor kan vi ikke målrette blader som er lagret i bladlageret som en kilde for matforedling? Det gjør ting tregere totalt sett siden blader er en matkilde og også nødvendig for andre oppgraderinger. Det ville være fornuftig å ha bladlagringskapasiteten mye høyere enn noe annet siden de skal konverteres til sopp i tillegg til å bli brukt til andre opplåsninger.
Dette spillet er morsomt og helt til du lukker det. Jeg har stengt dette spillet 3 ganger, og hver gang jeg mistet store fremskritt, så mye som jeg liker dette spillet, har jeg ikke tenkt å fortsette å spille det om og om igjen og igjen... og jeg la bare merke til pengene jeg brukte på rubiner/edelstener har blitt borte også! Sånn seriøst? Definitivt ikke bruke tid eller penger på betaspill. Lært en lekse
Greit spill, men det har for mange feil til at jeg kan gi det en god vurdering. Innhold for én spiller, også kjent som å bekjempe røde maur/edderkopper/ildmaur, tar omtrent 10 minutter, og så er det ingenting igjen å gjøre på 24 timer. PVP er meningsløst fordi selv som en ny spiller når jeg prøver å kjempe, kaster det meg mot en sinnsyk koloni med hundrevis av maur og flere skapninger. Den eneste måten å komme etter er å samle ressurser. Ingen big deal, ikke sant? Vel, det er fordi du må være i spillet, og det er veldig sakte.
Hadde vært gøy om det fungerte. Spillet fortsatte å slette fremgangen min da jeg lukket appen. Jeg ville betale for en oppgradering -- som tar litt tid å "bygge" -- og når jeg kom tilbake, ville oppgraderingen regnes som ukjøpt, men ressursene jeg betalte for den ville fortsatt være borte. Jeg avinstallerte i stedet for å takle frustrasjonen.
Pocket Ants: Colony Simulator Стратегії uoj
Det er så kult at jeg elsker det
Jeg elsket dette spillet fra jeg åpnet det. Det er et fantastisk konsept. Det eneste problemet jeg har støtt på er at etter innlastingsskjermen etter min første spillerkamp mistet jeg litt over 2 timers fremgang. Jeg håper virkelig dette kan fikses i en fremtidig oppdatering. OPPDATERING (Noen av buffsene fra honningduggbutikken fungerer ikke. Den som øker antallet soldater spilleren kan gyte spesifikt.)
Jeg elsker dette spillet! Jeg har fått en avhengighet! Lol For de som gråter om skapningshastigheten, bruk fermonene dine!!! Et av mange forslag til utviklerne er 12 timer i stedet for 24 PvP er flott! Det er en taktikk! Bruk blomstene dine igjen folkens!!! Et annet forslag, den gule maurkuben, jeg skulle ønske vi kunne ta med skapningene våre på turen, den blir til slanke plukkinger ved kammer 6 eller 7. Jeg skal slutte meg til uenigheten. Jeg har så mange forslag. Alt i alt ... et fantastisk spill!!!
Jeg elsker dette spillet. Så søtt et morsomt spill å fordrive tiden. Det eneste jeg ber om er kanskje å tenke på at spillermauren skal kunne bære mer eller levere mer enn arbeidsmaurene. For å gi spillerne insentiv til å hjelpe arbeidsmaurene. Det ville definitivt bidra til å spare opp for de dyre oppgraderingene i midten og sent spill. I stedet for å forlate telefonen min mens maurene samler seg, kan jeg samle med dem.
Jeg mener, det er morsomt og søtt. Men du må overlate det til gårdsmat i like timer, noe som er en stor batterisløsing og du kan ikke gjøre noe annet samtidig, og det er en svært begrenset mengde å bygge. Og kampsystemet suger, du er i utgangspunktet hjelpeløs selv, men du må fortsatt lede jagerfly inn i kamp, så hvis noe angriper deg er du død umiddelbart og må starte på nytt Pluss at det tar *evig* å spare opp jo vanskeligere å få tak i forsyninger for selv tidlige oppgraderinger Slettet
bra spill fordi noen mennesker bare ikke legger noen innsats i noen spill og noen av spillene er penger, så dere gjorde en veldig god jobb
Bare fantastisk, men kildene mine for gjenstander som blader går raskt ut og er veldig langt unna, kan du f8x det annet enn det jeg fikk 5 stjerner
Trenger litt daglig oppdrag for å få belønninger, og det er en feil. En av mine maur når ressurs 1. og kan ikke samle noe. De har oppdrag nå 😁😁😁.
Jeg tror dette spillet har stor originalitet og potensial, det er bare ikke der ennå. Kartet er ufruktbart, fremgang i spillet er irriterende på grunn av manuelt valg av ressurser med få minutters mellomrom, og det faktum at hver gang en maur blir født må du åpne opp kontrollene er ikke bra, og den viktigste daglige trekningen med å raide andre kolonier er en absolutt bortkastet tid og ressurser på dette tidspunktet. Suksess har en så mager belønning, og fiasko betyr timer med å se maur spise et blad.
Jeg har noen forslag, totalt sett er det et bra spill, men det må være et slags offline-innsamlingssystem og muligheten til å velge flere kilder for innsamling. kontrollene er litt kjipe og uorganiserte, og måten å få feromonkamper på, du kan ikke få dem normalt uten en annonse eller å kjøpe edelstener for å få dem også, de røde maurene har en måte å få soldater til å følge linjene til arbeidere, men spilleren gjør det ikke, det bør også være en funksjon for fremtiden.
Latterlig nå. Vanskelighetsgrad altfor høyt på bladlus, kamper og omtrent alt annet. Ingenting ved spillet er strategisk. Du håper bare at du blir matchet rettferdig, og det er det ofte ikke. Du går også fort tom for ting å gjøre. Spenningen er borte og nå er det bare latterlig. Ingen glede, ingen moro.
Fantastisk berømmelse, men jeg vil gjerne se mer miljø, og ha en grunn til å bære en stein!
Dette spillet er kjempebra. Tho det er ganske vanskelig å få harpiks. Og alt i harpiksbutikken kostet mye.
Det er gøy, men jeg fanget en skapning og jeg kan ikke bruke den bortsett fra å forsvare? Kan du også lage en maurjobb som overfører blader fra lagring til matforedlingskammeret, det ville gjort livet mitt mye enklere. Siste ting, kanskje du kan lage farer, som en sandal som knuser maur, eller noe, og lage ting foruten insekter i hæren din, som mus som er supervanske sjefer å slå, men du kan ri dem rundt og (dette gjelder for alle slaver ) faktisk ser dem i slavedelen.
Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre nå
veldig gøy den første biten, men etter en stund blir det bare kjedelig. kartet var så tomt at jeg trodde det skulle bli en opplæringsverden og til slutt ville du bli satt inn i en tettere verden med flere ting å gjøre... men nei, etter timer med spilling (som jeg har likt!) er det bare det samme tomme kartet. å legge til flere hendelser, flere ting å utforske, mer miljø, forskjellige ressurser osv. bare i dette lille kartet ville gjort det så mye bedre.